Prezydent miasta

Rafał Piech – Prezydent miasta
tel. 32 76 05 263
Prezydent Miasta przyjmuje interesantów w ramach skarg, wniosków i interwencji w każdy trzeci poniedziałek miesiąca w godzinach:
- od 12.00 do 14.00,
po wcześniejszym zapisaniu się w pokoju nr 4, parter (Wydział Organizacji i Zarządzania), w budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10 lub telefonicznie.
Wyślij e-mail: [email protected]

Agnieszka Gładysz – I Zastępca Prezydenta Miasta
tel. 32 76 05 263
Pierwszy Zastępca Prezydenta Miasta przyjmuje interesantów w ramach skarg, wniosków i interwencji w każdy pierwszy wtorek miesiąca w godzinach
- od 12.00 do 13.00
po wcześniejszym zapisaniu się w pokoju nr 4, parter (Wydział Organizacji i Zarządzania), w budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10 lub telefonicznie.

Beata Gałecka – II Zastępca Prezydenta Miasta
tel. 32 76 05 263
Drugi Zastępca Prezydenta Miasta przyjmuje interesantów w ramach skarg, wniosków i interwencji w każdy drugi i czwarty poniedziałek miesiąca w godzinach
- od 10.00 do 12.00
po wcześniejszym zapisaniu się w pokoju nr 4 (Wydział Organizacji i Zarządzania), w budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10 lub telefonicznie
Wyślij email: [email protected]
Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
- ul. Jana Pawła II 10
- 41-100 Siemianowice Śląskie
- tel. 32 760 52 00
- godziny urzędowania i wydziały
- prezydent miasta
Zobacz inne instytucje
- Urząd Stanu Cywilnego
- MOPS
- Urząd Skarbowy
- ZUS
- Urząd Pracy
- Komenda Miejska Policji
- Straż Miejska
- Straż Pożarna
- Sąd Rejonowy
- Prokuratura Rejonowa