Prezydentem Siemianowic Śląskich jest Rafał Piech. Piastuje ten urząd od 2014 roku po wygraniu wyborów w II turze.
Prezydent Miasta Rafał Piech
Sekretariat
tel. 32 760 52 05
Prezydent Miasta przyjmuje interesantów w ramach skarg i wniosków w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 14.00 i w każdy trzeci poniedziałek miesiąca w godzinach od 14.00 do 16.00, po wcześniejszym zapisaniu się w pokoju nr 19 (Wydział Organizacji i Zarządzania sekretariat Skarbnika) w budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10 lub telefonicznie pod nr tel. 32-76-05-225, 282 do dnia poprzedzającego przyjęcia do godziny 16.00 (w piątki do godziny 14.00).
Wyślij email: ratusz@um.siemianowice.pl
Agnieszka Gładysz
I Zastępca Prezydenta Miasta
Sekretariat
tel. 32 760 52 04
I Zastępca Prezydenta Miasta przyjmuje interesantów w ramach skarg, wniosków i interwencji w każdą środę miesiąca w godzinach od 10.00 do 12.00, po wcześniejszym zapisaniu się w pokoju nr 1 lub 3 parter (Wydział Organizacji i Zarządzania), w budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10 lub telefonicznie pod nr tel. 32-76-05-317, 282 do dnia poprzedzającego przyjęcia do godziny 16.00 (w piątki do godziny 14.00).
Wyślij email: se@um.siemianowice.pl
Anna Zasada-Chorab
II Zastępca Prezydenta Miasta Siemianowice Śląskie
Sekretariat
tel. 32 760 52 04
II Zastępca Prezydenta Miasta przyjmuje interesantów w ramach skarg, wniosków i interwencji w drugi poniedziałek miesiąca w godzinach od 10.00 do 12.00 i w czwarty poniedziałek miesiąca w godzinach od 14.00 do 16.00, po wcześniejszym zapisaniu się w pokoju nr 3 parter lub 17 I piętro (Wydział Organizacji i Zarządzania), w budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10 lub telefonicznie pod nr tel. 32-76-05-225, 282 do dnia poprzedzającego przyjęcia do godziny 16.00 (w piątki do godziny 14.00).
Wyślij email: ws@um.siemianowice.pl