Wiadomości z Siemianowic Śląskich

Mistrzynie w fryzjerskiej sztuce – sukcesy uczennic ZSOiZ

  • Dodano: 2025-01-24 12:45

Zawód fryzjera oferuje wiele możliwości kreatywnego wyrażania siebie i jest jednym z najbardziej satysfakcjonujących zawodów, które pozwalają na nieustanny rozwój osobisty. Nasz Zespół Szkół stwarza możliwość rozwijania pasji oraz doskonalenia swoich umiejętności zawodowych z branży fryzjersko-kosmetycznej w dwóch typach szkół: w Branżowej Szkole I stopnia nr 2 oraz Technikum nr 3.

Sukcesy na międzyszkolnych konkursach

Ostatnie sukcesy uczennic ZSOiZ potwierdzają, że to pierwszy krok do rozpoczęcia ekscytującej kariery w tej dziedzinie. Uczennica Technikum nr 3 Angelika Gałka zajęła I miejsce w Międzyszkolnym Konkursie „Zimowa Księżniczka II” w Zabrzu. Zadaniem konkursowym było stworzenie kompleksowej stylizacji obejmującej fryzurę, makijaż i strój. Wszystkie elementy musiały idealnie ze sobą współgrać, tworząc harmonijny, zimowy wizerunek.

Wśród najlepszych znalazła się także Amelia Puchalska, zajmując II miejsce w Ogólnopolskim Konkursie Fryzjerskim „Młody Dąbrowski Stylista Fryzur”. Uczennica 1 klasy Branżowej Szkoły I stopnia nr 2 wykonała kreatywne upięcie na główce, prezentując fryzurę zgodnie z własną wyobraźnią. Praca Amelii zyskała uznanie Jury, która oceniała stopnień trudności, dokładność oraz oryginalność wykonanego upięcia.

Wsparcie nauczycieli – klucz do sukcesu

Obie laureatki osiągnęły swoje sukcesy dzięki ciężkiej pracy i wsparciu swoich nauczycieli – Pauliny Trepki i Magdaleny Witkowskiej, które są profesjonalistkami w branży fryzjersko-kosmetycznej. Dzięki ich pomocnej dłoni uczennice nie tylko doskonalą swoje umiejętności, ale także uczą się, jak łączyć teorię z praktyką, aby osiągnąć sukces w zawodzie fryzjera.

Artur KristofArtur Kristof
Źródło: UM Siemianowice Śląskie, fot. archiwum ZSOiZ

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Siemianowice.net.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również