Opłatę za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych należy wnieść do 31 maja.
Wydział Spraw Obywatelskich przypomina przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia poza miejscem sprzedaży (sklep) na podstawie zezwoleń wydanych przez Prezydenta Miasta Siemianowice Śląskie, że do dnia 31 maja 2021 r. należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Miasta opłatę za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.
Należność można uiścić w kasie Urzędu Miasta przy ulicy Jana Pawła II 10 w godzinach urzędowania lub na konto Urzędu – ING Bank Śląski: 86 1050 1214 1000 0010 0150 5906 z adnotacją, że jest to opłata za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż alkoholu rata II z zaznaczeniem jego rodzaju w wysokości zgodnej z otrzymanym naliczeniem w styczniu br.
Niedokonanie opłaty w terminie (niezależnie od przyczyn) skutkuje naliczeniem opłaty dodatkowej lub wygaśnięciem zezwolenia. Jednocześnie przypomina się, że Rada Miasta Siemianowic Śląskich w dniu 25 lutego 2021 r. podjęła uchwałę nr 312/2021 zwalniającą przedsiębiorców prowadzących lokale gastronomiczne z zapłaty drugiej raty opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży.
Informacja na temat opłat - Wydział Spraw Obywatelskich, numer telefonu 32 / 7605330.