Przypomina się że 30 czerwca upływa termin składania do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) obowiązkowej deklaracji, informującej w jaki sposób ogrzewany jest budynek lub lokal mieszkalny.
Zobowiązany jest do tego każdy właściciel domu lub zarządca budynku.
Deklarację można złożyć na dwa sposoby:
- 1. przez internet, posługując się profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym. W tym celu należy wejść na stronę www.zone.gunb.gov.pl, nacisnąć pole „zaloguj się przez login.gov.pl, aby złożyć deklarację”, a następnie wypełnić ją i wysłać drogą elektroniczną.
- 2. w urzędzie miasta. Drukujemy i wypełniamy deklarację, którą możemy znaleźć po linkiem: https://www.gov.pl/web/gov/zloz-deklaracje-do-centralnej-ewidencji-emisyjnosci-budynkow-ceeb, a następnie składamy w kancelarii podawczej siemianowickiego urzędu miasta przy ul. Michałkowickiej 105 lub wysyłamy ją pocztą.
Wszystkie szczegóły oraz odpowiedzi na pytania i wątpliwości można znaleźć na stronach internetowych.