Wiadomości z Siemianowic Śląskich

Opłatomaty w Urzędzie Miasta

  • Dodano: 2021-07-16 07:30, aktualizacja: 2021-07-16 07:42

Urząd Miasta informuje, że od 14 lipca 2021 w budynkach Urzędu Miasta uruchomiono opłatomaty służące do regulowania wszelkich płatności należnych gminie.

Jednocześnie zlikwidowano kasy Urzędu Miasta zlokalizowane:

  • w budynku przy ul. Michałkowickiej 105,
  • w budynku przy ul. Jana Pawła II 1 (komunikacja).

Korzystanie z opłatomatów odbywa się bez dodatkowych opłat i prowizji.

Dodatkowe informacje:

  • w budynku głównym Urzędu tj. przy ul. Jana Pawła II 10, oprócz opłatomatu, nadal działa kasa na dotychczasowych zasadach,
  • w Urzędzie Stanu Cywilnego Al. Sportowców 1, płatności można regulować wyłącznie w formie bezgotówkowej za pomocą kart płatniczych.
  • w opłatomacie możliwe jest opłacenie m.in. podatków, opłat skarbowych, płatności związanych z użytkowaniem wieczystym, dzierżawą, przekształceniem, rejestracją pojazdów, prawami jazdy i in. Płatności można dokonać gotówką – opłatomat wydaje resztę – lub kartą płatniczą. Obsługa jest bardzo prosta, intuicyjna, a na ekranie pojawia się opis kroków, które należy w następnej kolejności wykonać. Po zrealizowaniu transakcji mieszkaniec otrzymuje potwierdzenie.

UWAGA! W przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji, również z innego powody niż brak wydruku, związanych z funkcjonowaniem opłatomatu, płatnik możne:

  • zadzwonić na Infolinię pod numer telefonu: 22 380 90 00,
  • złożyć ją na piśmie w Urzędzie – gotowy druk do pobrania na portierni Urzędu.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Siemianowice.net.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również