Wiadomości z Siemianowic Śląskich

Opłatomaty w Urzędzie Miasta

  • Dodano: 2021-07-16 07:30, aktualizacja: 2021-07-16 07:42

Urząd Miasta informuje, że od 14 lipca 2021 w budynkach Urzędu Miasta uruchomiono opłatomaty służące do regulowania wszelkich płatności należnych gminie.

Jednocześnie zlikwidowano kasy Urzędu Miasta zlokalizowane:

  • w budynku przy ul. Michałkowickiej 105,
  • w budynku przy ul. Jana Pawła II 1 (komunikacja).

Korzystanie z opłatomatów odbywa się bez dodatkowych opłat i prowizji.

Dodatkowe informacje:

  • w budynku głównym Urzędu tj. przy ul. Jana Pawła II 10, oprócz opłatomatu, nadal działa kasa na dotychczasowych zasadach,
  • w Urzędzie Stanu Cywilnego Al. Sportowców 1, płatności można regulować wyłącznie w formie bezgotówkowej za pomocą kart płatniczych.
  • w opłatomacie możliwe jest opłacenie m.in. podatków, opłat skarbowych, płatności związanych z użytkowaniem wieczystym, dzierżawą, przekształceniem, rejestracją pojazdów, prawami jazdy i in. Płatności można dokonać gotówką – opłatomat wydaje resztę – lub kartą płatniczą. Obsługa jest bardzo prosta, intuicyjna, a na ekranie pojawia się opis kroków, które należy w następnej kolejności wykonać. Po zrealizowaniu transakcji mieszkaniec otrzymuje potwierdzenie.

UWAGA! W przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji, również z innego powody niż brak wydruku, związanych z funkcjonowaniem opłatomatu, płatnik możne:

  • zadzwonić na Infolinię pod numer telefonu: 22 380 90 00,
  • złożyć ją na piśmie w Urzędzie – gotowy druk do pobrania na portierni Urzędu.

Zobacz także

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Siemianowice.net.pl.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.