Strona internetowa jest naszą wizytówką. Sprzedawcą, który pracuje dla nas 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Dlatego też takie ważne jest to, aby firmowa strona www, czy witryna sklepu internetowego była naprawdę dobrze zbudowana.
Nic jednak nie trwa wiecznie i nawet jeśli nasza strona internetowa była przygotowana odpowiednio, to po jakimś czasie bez odpowiedniej aktualizacji i dostosowania jej do obecnych trendów, nie będzie już tak wyjątkowa. Odpowiednia aktualizacja i odświeżenie strony internetowej powinno zostać dobrze przygotowane i zaplanowane z uwzględnieniem odwiedzających ją użytkowników, jak również wyszukiwarki Google. Jak zrobić to dobrze i na co zwrócić uwagę?
Twoja strona działa już jakiś czas? Przeprowadź jej aktualizację!
Dobra strona internetowa to taka, która nieustająco dostosowuje się do potrzeb klientów i odwiedzających ją użytkowników, nie zapominając przy tym o stałej i odpowiedniej optymalizacji pod kątem wyników wyszukiwarek.
Dobrze zoptymalizowana strona internetowa spełni swoje zadanie zarówno jeśli chodzi o naszych klientów, jak i spodoba się robotom wyszukiwarek. Nie ma co dyskutować z dobrze znanym wszystkim właścicielom stron www faktem, że jeśli znajdziemy się w czołówce ze swoją witryną, to z pewnością zyskamy dużo większą ilość odwiedzających ją użytkowników, a tym samym naszych potencjalnych klientów czy usługobiorców.
Dlaczego warto aktualizować firmową stronę www?
Internet rozwija się bardzo szybko, wystarczy spojrzeć wstecz i przypomnieć sobie jak kiedyś wyglądało nasze surfowanie po internecie, jak wyglądały strony internetowe, czy jakie wymagania stawiały wyszukiwarki wobec witryn. Skoro internet się rozwija i zmienia, dlaczego miałoby być inaczej ze stroną internetową. Bez znaczenia czy jest ona firmowa, czy jest to sklep internetowy, powinno się ją aktualizować. Nie chodzi oczywiście o to, aby takie zmiany wprowadzać raz w tygodniu, jednak jeśli założyliśmy stronę internetową kilka lat temu, to raczej wymagać będzie ona nieco przekształcenia.
Chyba większość osób chciałoby zaprezentować swój sklep czy firmę z jak najlepszej strony.
9 powodów, które przekonają Cię do aktualizacji:
-
projekt Twojej strony www jest już stary i nie podąża za obecnymi trendami
-
twoja strona internetowa nie ma wartości dodanej, nie przynosi Ci korzyści
-
branża, w której działasz zmieniła się, lub Ty sam zmieniłeś charakter firmy czy sklepu internetowego
-
Twoja strona www jest nieużyteczna, a odwiedzający ją użytkownicy nie poruszają się po niej intuicyjnie
-
słaby współczynnik konwersji
-
długi czas ładowania się witryny, który działa niekorzystnie zarówno z perspektywy użytkowników, jak i wyszukiwarki
-
brak generowania leadów lub bardzo niewielka ich ilość
-
strona internetowa nie jest odpowiednio zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek
-
duży współczynnik odrzuceń
Jakie zalety ma aktualizacja własnej witryny?
-
twoja strona zyska w oczach użytkowników, będąc dla nich bardziej przyjazna
-
szybszy czas ładowania równa się zadowolenie odwiedzających oraz plus dla rankingów Google
-
lepsza pozycja w wynikach wyszukiwania
-
większy ruch na stronie www
-
generowanie większej liczby leadów i kontaktów
-
lepszy współczynnik konwersji
-
użytkownicy chętniej odwiedzają Twoją firmową stronę internetową czy tani sklep internetowy, oraz pozostają na dłużej i równie często wracają
-
większe zyski ze sprzedaży
Strony internetowe na WordPress ponowne uruchomienie- dlaczego warto zlecić to agencji interaktywnej?
Dobra agencja interaktywna jest w stanie nie tylko wykonać profesjonalną stronę internetową, ale również w razie potrzeby, kiedy uznamy, że nadszedł już na to czas wykonać jej przebudowę, zgodnie z naszymi założeniami i oczekiwaniami