W piątek, 14 marca, odbyło się spotkanie podsumowujące działalność Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Siemianowicach Śląskich w latach 2021–2025. Była to okazja do podziękowania członkiniom i członkom Rady za ich zaangażowanie w działania na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
Podziękowania za pracę i zaangażowanie
W imieniu Prezydenta Miasta Siemianowice Śląskie – Rafała Piecha, wyrazy uznania przekazała Beata Gałecka, Drugi Zastępca Prezydenta Miasta.
Dziękuję za te cztery lata czynnego wsparcia i pomocy w tworzeniu miasta bardziej przyjaznego dla osób z niepełnosprawnościami – podkreśliła podczas spotkania.
32 posiedzenia i liczne inicjatywy
W trakcie swojej czteroletniej kadencji ustępująca Rada zorganizowała 32 posiedzenia, podczas których opiniowała lokalne programy i akty prawne skierowane do środowiska osób z niepełnosprawnościami. Ponadto angażowała się w inicjowanie spotkań integracyjnych oraz brała udział w projektach o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.
Nowa Rada na lata 2025–2029
Z dniem 3 marca 2025 roku, na mocy Zarządzenia nr 618/2025 Prezydenta Miasta, powołano nową Powiatową Społeczną Radę do Spraw Osób Niepełnosprawnych, która rozpoczęła swoją czteroletnią kadencję. Funkcję Przewodniczącej objęła Agnieszka Krzych.
Kontakt z nowo powołaną Radą
Osoby zainteresowane współpracą z Radą mogą kontaktować się:
- mailowo: powiatowarada@um.siemianowice.pl,
- listownie: Powiatowa Społeczna Rada do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Siemianowicach Śląskich, Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Wydział Polityki Społecznej, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.