Wiadomości z Siemianowic Śląskich

Reklamy Google AdWords z SEO Managment - dlaczego warto

  • Dodano: 2019-10-31 12:30, aktualizacja: 2020-06-02 09:07

Google AdWords to platforma reklamowa Google, w której mamy możliwość ustawić reklamy w taki sposób, aby były wyświetlane użytkownikom podczas wyszukiwania. Natychmiastowymi korzyściami z korzystania z usługi Google AdWords jest to, że poprawia widoczność marki i przynosi błyskawiczne wyniki. Internet to miejsce, do którego kierujemy się w celu zrobienia zakupów oraz wyszukania informacji. Tak więc Google AdWords to kompleksowe rozwiązanie, które pomaga firmom natychmiast dotrzeć do grupy docelowej i zapewnia pożądane wyniki. Przyjrzyjmy się zatem największym korzyściom z kampanii reklamowych w Google oraz współpracy z SEO Managment.

Sposób na zwiększenie świadomości o marce

Wcześniej budowanie świadomości marki było oparte na całkowicie innej metodzie, czyli reklamie w gazetach, billboardach, reklamach radiowych i telewizyjnych. Takie podejście przynosiło wyniki dla produktów konsumenckich, ale produkty B2B w dużym stopniu cierpiały, ponieważ przekazywanie komunikatu reklamowego szerokiej publiczności nie jest optymalnie skuteczne. Reklama cyfrowa, zwłaszcza Google AdWords, zrewolucjonizowała sposób, w jaki marki przeprowadzają dziś swoje reklamy.

Dzięki Google AdWords firmy mogą reklamować się wśród odbiorców, którzy badają i przeszukują określoną kategorię produktów w wyszukiwarce. Reklamodawcy mogą również zwiększyć liczbę odbiorców, kierując reklamy na osoby w innych witrynach za pośrednictwem sieci reklamowej Google. Dlatego zwiększanie świadomości o marce jest jedną z najczęstszych zalet Google AdWords.

Reklamy Google AdWords przynoszą szybsze wyniki niż pozycjonowanie

Widoczność, jaką firmy uzyskują dzięki Google, jest o wiele bardziej wartościowa pod względem zwiększania sprzedaży niż jakiekolwiek inne medium. W wyszukiwarce firmy mają wyjątkową okazję, by stawić się przed ludźmi dokładnie wtedy, gdy szukają konkretnego produktu lub usługi. Ale jeśli szansa jest tak ogromna, konkurencja również będzie wysoka. Dlatego organiczne budowanie pozycji w wyszukiwarkach jest czasochłonne i żmudne. Przy odpowiedniej optymalizacji stron internetowych i wykorzystaniu wiarygodności przez autoryzowane strony poprzez linkowanie, praca agencji przyniesie dobre wyniki organicznie, ale zajmuje to dużo czasu. Dzięki Google AdWords firmy mogą uzyskiwać wyniki znacznie szybciej. Oczywiście tu również jest konkurencja. Ale dobrą wiadomością jest kwota oferty, jakość słowa kluczowego, tj. trafność reklamy, jakość strony docelowej i, że oczekiwany CTR determinują pozycję reklamy. Dlatego przy odpowiedniej optymalizacji Google AdWords może przynieść wielki zwrot z inwestycji.

Sposób na pokonanie konkurencji

Wszyscy słyszeliśmy i widzieliśmy walki wielkich firm na billboardach. AdWords zapewnia mądrzejszą i nie tak nieprzyjemną opcję pokonania konkurencji. Załóżmy, że masz silną konkurencję z jedną z marek w swojej niszy i podejrzewasz, że większość potencjalnych sprzedaży trafia w ich ręce. Aby potwierdzić to założenie, można skorzystać z raportu AdWords, który faktycznie pokazuje, że w większości przypadków Twój konkurent przewyższa cię w Google. Dzięki Google AdWords możesz wybrać strategie automatycznego określania stawek, aby dostosować stawkę do przewyższenia określonej konkurencji na aukcji. Możliwość przewyższenia kwotą reklam konkurenta można nazwać jedną z najważniejszych zalet Google AdWords.

Reklamy Google AdWords mogą wpływać na odbiorców

Ile razy dokonujesz zakupu lub podajesz swoje dane kontaktowe, gdy odwiedzasz witrynę internetową po raz pierwszy? Zakładamy, że raczej rzadko, ponieważ dokładnie analizujesz każdy zakup. To wszystko dlatego, że w świecie internetu wszystkie informacje są dostępne na wyciągnięcie ręki, a przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji o zakupie konsument przeprowadza wiele badań, porównuje różne opcje i podejmuje decyzję. Marki mają decydujący wpływ na decyzję osób, które odwiedziły witrynę, aby przepłynęły przez lejek zakupu. W przypadku reklam retargetingowych Google AdWords proces ten jest bardzo prosty i skuteczny. Odbiorcy odwiedzający witrynę za pomocą dowolnego źródła mogą być podzieleni na różnych odbiorców i kierowani na witryny internetowe w sieci reklamowej Google. Dla właścicieli firm to bardzo dobra wiadomość, ponieważ dzięki temu pojedyncze porzucenie chęci zakupu produktu na stronie jeszcze nie przesądza tego, że dany użytkownik wróci na naszą stronę.

Dzięki Google AdWords trafiamy do potencjalnych klientów

Głównym błędnym przekonaniem reklamodawców jest to, że każde słowo kluczowe powinno mieć 100% udziału w wyświetleniach w wynikach wyszukiwania. Ale czy w rzeczywistości jest opłacalne wydawanie pieniędzy na każde wyszukiwanie? Wiele razy wyszukiwania mogą dotyczyć wyłącznie osób wykonujących projekt, konkurentów itp., którzy nie mają zamiaru kupować produktu. Dzięki AdWords można wyświetlać reklamy odbiorcom, którzy są bardziej skłonni do zakupu. Dzięki reklamom Google może dokładnie ustawić to, komu chcemy pokazywać naszą ofertę. Obejmuje to dokładne sprecyzowanie słów kluczowych (możemy wybrać słowa, które są bardziej związane z zakupami, a nie ogólnie z tematem), lokalizację, godzinę, urządzenie, a nawet dzień tygodnia, w którym pojawi się reklama.

Twórz strategie kampanii na podstawie danych demograficznych

Jedną z najnowszych innowacji Google AdWords specjalnie dla kampanii w sieci wyszukiwania są dane demograficzne użytkowników, takie jak wiek, płeć, status rodzicielski itp. Rozważmy przypadek, że jesteś projektantem wnętrz, a Twoimi docelowymi klientami są ludzie, którzy mają dom lub planują budowę domu.

Zacząłeś używać Google AdWords i zauważyłeś, że współczynnik konwersji nie jest zbyt dobry. Zdecydowałeś się spojrzeć na dane demograficzne swoich odbiorców i stwierdziłeś, że 30% ruchu pochodzi z grupy wiekowej 18–24 lata, która zasadniczo nie jest grupą wiekową odbiorców (zawsze zdarzą się wyjątki, jednak zazwyczaj budowę domu rozpoczynają osoby nieco starsze). Zdecydujesz się wykluczyć tę grupę wiekową w eksperymencie i przez pewien czas przeprowadzać testy. Następnie zauważysz, że współczynnik konwersji eksperymentu jest znacznie lepszy niż w oryginale. Jest to jeden z przykładów, w jaki sposób dane demograficzne użytkowników są jedną z zalet Google AdWords.

Możliwość dotarci do odbiorców w określonym czasie

Jedną z głównych zalet Google AdWords jest określenie godziny i dnia, w którym chcemy wyświetlać reklamy. Ale czy nie lepiej wyświetlać reklamy 24/7? Niekoniecznie. Dużo zależy od Twojej niszy branżowej, produktu, usługi i, co ważniejsze, zebranych do tego czasu danych. Po prowadzeniu kampanii przez 3-6 miesięcy, można określić dane na podstawie pory dnia i dnia tygodnia. Następnie określ godzinę lub dzień lub ich kombinację, które pochłaniają Twoje pieniądze (bez konwersji, tylko kliknięcia) i albo zmniejsz środki na licytację, lub całkowicie wyłącz pokazywanie reklam w tym czasie. Uruchom eksperyment przez kilka dni i sprawdź, czy Twój koszt konwersji i współczynnik konwersji ulegnie poprawie.

Reklamy Google z SEO Managment (https://www.seomanagment.com/ )

Google AdWords to niesamowicie skuteczne narzędzie marketingowe. Wykonane w nieprawidłowy sposób może jednak oznaczać stratę pieniędzy, a nie ogromny wzrost zysków, dlatego warto zdecydować się na współpracę z agencją, która zajmie się dostosowaniem kampanii reklamowej do potrzeb klienta i firmy. Z tego powodu zapraszamy do odwiedzenia strony i zapoznania się z ofertą SEO Managment.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Siemianowice.net.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.